Αραγτσί: Οποιαδήποτε ενέργεια ή παρέμβαση θα καθυστερήσει την επαναλειτουργία του Ορμούζ

Το Στενό του Ορμούζ παραμένει υπό τον πλήρη έλεγχο του Ιράν, τόνισε από τη Βαγδάτη ο υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί, τονίζοντας παράλληλα πως οποιαδήποτε ενέργεια ή παρέμβαση θα καθυστερήσει την επαναλειτουργία της σημαντικής θαλάσσιας οδού. 

«Ενημέρωσα τον ομόλογό μου (του Ιράκ) για τα τελευταία αποτελέσματα του πολέμου που επιβλήθηκε στο Ιράν, καθώς και για τις εξελίξεις σχετικά με το μνημόνιο…

Διαβάστε περισσότερα