Από τα φουγάρα στα data: Η Δυτική Μακεδονία περνά στην ψηφιακή εποχή

Η Δυτική Μακεδονία, μια περιοχή που για δεκαετίες συνδέθηκε όσο λίγες με τον λιγνίτη και τη βαριά ενεργειακή παραγωγή, ετοιμάζεται όχι απλώς να αλλάξει σελίδα αλλά κεφάλαιο. Η απόφαση της ΔΕΗ να δρομολογήσει εντός του έτους την κατασκευή Mega Data Center στον ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου δεν αποτελεί απλώς μια ακόμη μεγάλη επένδυση. Σηματοδοτεί τη μετάβαση από το παλιό παραγωγικό μοντέλο της λιγνιτικής εξάρτησης σε ένα νέο…

Διαβάστε περισσότερα