Απεργία στο εμπόριο, την Κυριακή 19 Ιουλίου, για την υπογραφή κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και την κατοχύρωση της κυριακάτικης αργίας προαναγγέλλει η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδας (ΟΙΥΕ), μετά τις κινητοποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν χθες, Τετάρτη 24 Ιουνίου, έξω από τα γραφεία της ΕΣΕΕ και σε άλλες πόλεις της χώρας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ομοσπονδίας, εργαζόμενοι στο εμπόριο,…

