Υπ.Υγείας: Oλιστική και ανθρωποκεντρική η προσέγγιση για τον καρκίνο

Το Υπουργείο Υγείας παραμένει σταθερά προσηλωμένο σε μια ολιστική και ανθρωποκεντρική προσέγγιση για τον καρκίνο, προωθώντας θεσμικές παρεμβάσεις που ενισχύουν την ποιότητα, την ασφάλεια και τη συνέχεια της φροντίδας, ανέφερε, την Τρίτη, ο Υπουργός Υγείας, Νεόφυτος Χαραλαμπίδης.

Σε χαιρετισμό στην 38η Ετήσια Γενική Εκλογική Συνέλευση του Παγκύπριου Συνδέσμου Καρκινοπαθών και Φίλων (ΠΑΣΥΚΑΦ) ο Υπουργός είπε ότι οι θεσμικές…

Διαβάστε περισσότερα