Άγνωστοι βεβήλωσαν χθες βράδυ γλυπτό του Φίλιππου Γιαπάνη, το οποίο βρισκόταν στην πλατεία του χωριού Φασούλα της Λεμεσού, ενώ σήμερα το πρωί διαπίστωσε ότι του έκλεψαν και άλλο γλυπτό.
Μιλώντας στην εκπομπή του ΣΙΓΜΑ «Πρωτοσέλιδο», o κ. Γιαπάνης εμφανώς εκνευρισμένος, ανέφερε «να τους μαζέψουν, αν δεν μπορούν να τους μαζέψουν να παραιτηθούν. Τι φταίει η κοινότητα να έρθουν να καταστρέψουν ένα γλυπτό το οποίο έγινε δωρεά πριν από 20…

