«Πνίγεται» στα λύματα η Λεμεσός – «Καμπανάκι» για τον βιολογικό τόπο στο Βατί

Σε οριακή κατάσταση βρίσκεται η διαχείριση των βοθρολυμάτων στη Λεμεσό, με τις εταιρείες εκκένωσης να κάνουν λόγο για αδιέξοδο και τον Επαρχιακό Οργανισμό Αυτοδιοίκησης (ΕΟΑ) Λεμεσού να αποδίδει την ευθύνη στο Τμήμα Αναπτύξεως Υδάτων (ΤΑΥ). Το θέμα βρέθηκε στο επίκεντρο της εκπομπής «Μεσημέρι και Κάτι» του ΣΙΓΜΑ, όπου μίλησαν ο ιδιοκτήτης εταιρείας εκκένωσης βοθρολημμάτων, Μαρίνος Ηρακλέους, και ο πρόεδρος του ΕΟΑ Λεμεσού, Γιάννης…

Διαβάστε περισσότερα