Εξ αφορμής δημοσιευμάτων και τοποθετήσεων μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή ανάμεσα στους Υπουργούς Οικονομικών, Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξεως, Υγείας και Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων αναφορικά με το ζήτημα των αδειών ασθενείας στον δημόσιο τομέα, είναι σημαντικό να διευκρινιστεί ότι η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων δεν κάνει χρήση του συγκεκριμένου δικαιώματος….

