Πακιστάν: Το Ιράν έχει δικαίωμα να κατέχει βαλλιστικά όπλα

Ο πρωθυπουργός του Πακιστάν Σεχμπάζ Σαρίφ είπε σήμερα ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν «δύο μέτρα και δύο σταθμά» σε ό,τι αφορά τους βαλλιστικούς πυραύλους της Τεχεράνης, υποστηρίζοντας ότι το Ιράν έχει τα ίδια δικαιώματα με τις άλλες χώρες να κατέχει τέτοιου είδους όπλα.

Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο Σαρίφ είπε επίσης ότι δεν υπάρχει καμία αναφορά στους βαλλιστικούς πυραύλους στο μνημόνιο συνεννόησης μεταξύ του Ιράν και των ΗΠΑ…

Διαβάστε περισσότερα