Νότια Κορέα: Η πρώην πρώτη κυρία καταδικάστηκε σε επιπλέον κάθειρξη 7 ετών

Δικαστήριο της Νότιας Κορέας καταδίκασε σήμερα την πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον Χε, που ήδη εκτίει ποινή για άλλη υπόθεση διαφθοράς, σε επιπλέον κάθειρξη επτά ετών για δωροληψία.

Σύμφωνα με την ετυμηγορία, η σύζυγος του καθαιρεθέντος, πρώην πρόεδρου Γιουν Σουκ Γεόλ, κρίθηκε ένοχη για το ότι έλαβε κοσμήματα και αντικείμενα μεγάλης αξίας, με αντάλλαγμα εξυπηρετήσεις όπως διορισμοί σε αξιώματα.

Το δικαστήριο δήλωσε ότι η Κιμ Κέον Χε…

Διαβάστε περισσότερα