Μητσοτάκης: Μέσα στην επόμενη διετία ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης

Τη βεβαιότητα ότι η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «σημαντικά βήματα, ακόμη και άλματα» στον τομέα του Διαστήματος εξέφρασε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη συζήτησή του με τον ιατρό διαστημικών αποστολών Αδριανό Γολέμη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Greece in Orbit – Η Ελλάδα στο Διάστημα: Η Επόμενη Ημέρα».

Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι λίγοι θα μπορούσαν να φανταστούν το 2019 πως σήμερα η Ελλάδα θα διέθετε δορυφόρους στο Διάστημα, ένα…

Διαβάστε περισσότερα