Κατεχόμενα: Στα χέρια των «αρχών» 77χρονος Ελληνοκύπριος για κλοπή κινητού

Στη «σύλληψη» 77χρονου Ελληνοκύπριου προχώρησαν οι κατοχικές αρχές, όταν αυτός επιχείρησε να περάσει από το οδόφραγμα της οδού Λήδρας προς τα κατεχόμενα, περίπου ένα μήνα μετά από καταγγελλόμενη κλοπή κινητού τηλεφώνου σε καζίνο στη Λευκωσία.

Σύμφωνα με τη σημερινή έντυπη «Χαλκίν Σεσί», ο 77χρονος φέρεται να είχε αφαιρέσει κινητό τηλέφωνο από άλλο πρόσωπο σε καζίνο εντός των τειχών της Λευκωσίας στις 4 Μαΐου. Το περιστατικό…

Διαβάστε περισσότερα