Καταγγελία για εγκατάλειψη κατασκηνωτικών χώρων – «Στο εκτελεστικό απόσπασμα»

Την έντονη δυσαρέσκειά του για την κατάσταση που επικρατεί στους οργανωμένους κατασκηνωτικούς χώρους της Κύπρου εκφράζει αναγνώστης του SigmaLive, ο οποίος απέστειλε επιστολή και εκτενές υπόμνημα, καταγγέλλοντας ότι η κατασκήνωση στο νησί έχει μετατραπεί σε μια ολοένα και πιο δύσκολη επιλογή για πολίτες και επισκέπτες.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει, αρκετοί κατασκηνωτικοί χώροι είτε παραμένουν κλειστοί για μεγάλα χρονικά διαστήματα…

Διαβάστε περισσότερα