O πρώην πρωθυπουργός του Ισραήλ Ναφτάλι Μπένετ παραδέχτηκε σήμερα ότι το Ισραήλ πέρασε λαθραία στο Ιράν δέκτες δορυφορικού ίντερνετ Starlink για να βοηθήσει αντικυβερνητικούς διαδηλωτές, αν και ο Μπένετ τόνισε ότι η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου δεν προχώρησε με το σχέδιο αυτό.
Ο Μπένετ, ο οποίος διετέλεσε πρωθυπουργός από το 2021 έως το 2022, δήλωσε σε ακροατήριο στη Σύνοδο Κορυφής Διεθνούς Πολιτικής JNS στην Ιερουσαλήμ…

