Ιράν:Η διαχείριση των Στενών δεν θα επιστρέψει ποτέ στην προπολεμική κατάσταση

Σαφές μήνυμα ότι το Στενό του Ορμούζ δεν πρόκειται να λειτουργήσει όπως πριν από τον πόλεμο έστειλε ο επικεφαλής διαπραγματευτής του Ιράν, Μοχαμάντ Μπαγκέρ Γκαλιμπάφ.

Όπως ξεκαθάρισε, η Τεχεράνη θα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη διαχείριση της σημαντικότερης ενεργειακής αρτηρίας του πλανήτη.

Ο πρόεδρος του ιρανικού κοινοβουλίου και επικεφαλής της διαπραγματευτικής ομάδας που συνομιλεί με τις Ηνωμένες Πολιτείες για τον…

Διαβάστε περισσότερα