Σε νέα φάση έντασης εισέρχονται οι σχέσεις Ιράν και ΗΠΑ, καθώς η Τεχεράνη αποφάσισε να διακόψει την ανταλλαγή μηνυμάτων με την Ουάσινγκτον μέσω διαμεσολαβητών, ως αντίδραση στις εξελίξεις στο μέτωπο του Λιβάνου.
Όπως αναφέρει το ιρανικό πρακτορείο Tasnim, η διαπραγματευτική ομάδα του Ιράν σταματά τις ανταλλαγές μηνυμάτων με τις ΗΠΑ μέσω μεσολαβητών, λόγω των επιθέσεων στον Λίβανο.
Το Tasnim αναφέρει επίσης ότι δεν θα υπάρξουν συνομιλίες…

