Ιράν: Παύση επαφών με τις ΗΠΑ – Απειλεί να κλείσει Ορμούζ και Μπαμπ ελ Μαντέμπ

Σε νέα φάση έντασης εισέρχονται οι σχέσεις Ιράν και ΗΠΑ, καθώς η Τεχεράνη αποφάσισε να διακόψει την ανταλλαγή μηνυμάτων με την Ουάσινγκτον μέσω διαμεσολαβητών, ως αντίδραση στις εξελίξεις στο μέτωπο του Λιβάνου.

Όπως αναφέρει το ιρανικό πρακτορείο Tasnim, η διαπραγματευτική ομάδα του Ιράν σταματά τις ανταλλαγές μηνυμάτων με τις ΗΠΑ μέσω μεσολαβητών, λόγω των επιθέσεων στον Λίβανο.

Το Tasnim αναφέρει επίσης ότι δεν θα υπάρξουν συνομιλίες…

Διαβάστε περισσότερα