Ολόκληρο θέατρο έπαιζε ο καθ’ ομολογίαν δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη, καθώς, ενώ την είχε σκοτώσει, μιλούσε με τον αδελφό της 45χρονης και του έλεγε ότι εύχεται να τη βρουν.
Ειδικότερα, σε ηχητικό ντοκουμέντο που έφερε στο φως της δημοσιότητας το Mega, ακούγεται ο 43χρονος να μιλάει στον τηλέφωνο με τον αδελφό της άτυχης γυναίκας, δηλώνοντας τρομοκρατημένος με την εξαφάνισή της.
Μάλιστα, ακούγεται να του λέει ότι θα χαρεί να μάθει…

