Αρναούτης για υπόθεση «Σάντη»: Δεν δέχτηκα καμία παρέμβαση στο έργο μου

Η συνεργασία με τον Υπουργό Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης, Κώστα Φυτιρή είναι “θεσμική και παραγωγική”, είπε ο Αρχηγός της Αστυνομίας, Θεμιστός Αρναούτης.

Ερωτηθείς για τις σχέσεις του με τον Υπουργό, στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής διάσκεψης για τα ευρήματα της έρευνας για την υπόθεση “Σάντη”, ο κ. Αρναούτης διευκρίνισε ότι δεν δέχτηκε καμία παρέμβαση στο έργο του.

«Έχουμε θεσμική και παραγωγική συνεργασία με τον Υπουργό», είπε,…

Διαβάστε περισσότερα