Αρχηγός: Επικοινωνιακά χρήζω βελτίωσης- Έχουμε παραγωγική συνεργασία με Φυτιρή

«Επικοινωνιακά χρήζω βελτίωσης για να βοηθήσω τον οργανισμό μου», είπε ο Θεμιστός Αρναούτης μετά από παραίνεση του δημοσιογράφου Στέλιου Ξιουρή να προβαίνει πιο συχνά σε τέτοιες ενημερώσεις.

Ερωτηθείς για τη σχέση του με τον Υπουργό Δικαιοσύνης, Κώστα Φυτιρή, ο Αρχηγός τόνισε πως «δεν υπάρχει καμία παρέμβαση και ότι υπάρχει μία παραγωγική συνεργασία. Υπάρχουν ξεκάθαροι ρόλοι, η Πολιτεία δίνει την κατεύθυνση και η Αστυνομία έχει…

Διαβάστε περισσότερα