Δεν χρειάζεται καμία ανησυχία για το θέμα του Ανδρόνικου Κακουλλή. Είναι καθαρά τυπικό το ζήτημα της μεταγραφής του από τον Άρη στην Ομόνοια.
Όπως μετέφερε ο εκπρόσωπος Τύπου της «ελαφράς ταξιαρχίας», Κώστας Παπαδόπουλος, αρχές του επόμενου μήνα θα ολοκληρωθεί η μετακίνηση.
Προφανώς λοιπόν και θα διευθετηθεί μέσα στον Ιούλιο η εκκρεμότητα που υπάρχει ανάμεσα στην ομάδα της Λεμεσού και της ΑΪΚ και ο παίκτης θα ανακοινωθεί επίσημα…

