Η Μαρίνα Σάττι βρέθηκε στο Ηρώδειο, όπου συνάντησε τη δημοσιογράφο της εκπομπής «Το Πρωινό».
Η τραγουδίστρια κλήθηκε να σχολιάσει τη δικαστική διαμάχη που έχει προκύψει με τη Στέλλα Μπεζαντάκου, ωστόσο επέλεξε να μην κάνει καμία δήλωση.
Όπως φαίνεται σε σχετικό βίντεο που προβλήθηκε στον ΑΝΤ1, η καλλιτέχνιδα αποχώρησε από τον χώρο συνοδευόμενη από συνεργάτες της, αποφεύγοντας τις ερωτήσεις των δημοσιογράφων.
Η υπόθεση αφορά…

