Το πρωί της Παρασκευής 27 Ιουνίου, ο Μάρκος Σεφερλής έδωσε το «παρών» στα δικαστήρια, όπου συνεχίζεται η εκδίκαση της υπόθεσης που αφορά την καταγγελλόμενη υπεξαίρεση 350.000 ευρώ, με κατηγορούμενο τον άλλοτε στενό φίλο, συνεργάτη και κουμπάρο του.
Πριν εισέλθει στην αίθουσα του δικαστηρίου, ο δημοφιλής ηθοποιός έκανε σύντομες δηλώσεις στην εκπομπή «Super Κατερίνα», επισημαίνοντας ότι η σημερινή διαδικασία αφορά την ολοκλήρωση της…

