Τα γυρίσματα για τον νέο κύκλο του GNTM βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και οι πρωταγωνιστές του project έχουν ήδη αρχίσει να μοιράζονται μικρές στιγμές από τα παρασκήνια.
Η Μπέττυ Μαγγίρα δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στα social media μια φωτογραφία από το πλατό, στην οποία εμφανίζεται μαζί με τον Άγγελο Μπράτη και τον Λάκη Γαβαλά.
Οι τρεις τους πόζαραν χαμογελαστοί, δείχνοντας να απολαμβάνουν τη συνεργασία τους λίγο πριν το νέο GNTM…

