Όλα δείχνουν πως πολύ σύντομα το ΑΠΟΕΛ θα κλείσει τις δύο πρώτες του μεταγραφές για τη νέα χρονιά.
Πρόκειται για τους Ελλαδίτες Δημήτρη Λημνιό και Μιχάλη Παναγίδη.
Διαβάστε εδώ το ρεπορτάζ.
Κατέβασε το Protathlima App σε iOS & Android και πάρε τον αθλητικό κόσμο στο χέρι σου.
Σχετικές Ειδήσεις

