Η Κατερίνα Δαλάκα απολαμβάνει αυτό το διάστημα τις διακοπές της στο εξωτικό Μπαλί, έχοντας στο πλευρό της τον σύντροφό της, Θέμη Αμβροσιάδη.
Το ζευγάρι περνά ξέγνοιαστες στιγμές μακριά από την καθημερινότητα, εξερευνώντας τις ομορφιές του δημοφιλούς προορισμού.
Μέσα από τις αναρτήσεις της στα social media, η πρώην παίκτρια του Survivor μοιράζεται εικόνες από το ταξίδι τους, με φόντο τα εντυπωσιακά τοπία του Ubud, τη φύση και τις μοναδικές…

