Αθερίδης για τον χωρισμό του από την Καρύδη: «Είναι τέλειο» | Showbiz

Ο Θοδωρής Αθερίδης κάθισε στον καναπέ του «Στούντιο 4» στην ΕΡΤ το απόγευμα της Τετάρτης 24 Ιουνίου με αφορμή την παράσταση του «Ανα-τίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά» στο Άλσος.

Ο δημοφιλής ηθοποιός εξομολογήθηκε πως νιώθει χορτάτος από τη δουλειά του και στη συνέχεια μίλησε για τις φοβίες που έχει.

Αρχικά ανέφερε: «Είμαι καλυμμένος με τα λιγότερα και έχω καταλάβει πια τι με ενδιαφέρει. Είμαι χορτάτος σε αυτή τη δουλειά. Δεν είμαι…

Διαβάστε περισσότερα