Αναστάτωση επικράτησε το βράδυ της Τετάρτης 24 Ιουνίου στο νοσοκομείο «Αττικόν», όπου νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού, όταν ένας 93χρονος άνδρας εντοπίστηκε να έχει στην κατοχή του μαχαίρι.
Ο ηλικιωμένος βρισκόταν στους χώρους της κλινικής κρατώντας μια ανθοδέσμη, ωστόσο η παρουσία του προκάλεσε υποψίες στο προσωπικό. Κατά τον έλεγχο που ακολούθησε, διαπιστώθηκε ότι έφερε πάνω του αιχμηρό αντικείμενο, με αποτέλεσμα να ειδοποιηθούν άμεσα…

