Υπουργός Μεταφορών: Ανάγκη αναβάθμισης των κτηρίων στην Κύπρο

Την ανάγκη αναβάθμισης των κτηρίων στην Κύπρο, παρά το μεγάλο κόστος που απαιτείται, υπογράμμισε ο υπουργός Μεταφορών και Έργων, Αλέξης Βαφεάδης. Σημείωσε ότι η προσπάθεια βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη.

Μιλώντας στο Πρωινό Δρομολόγιο υπό την ιδιότητά του ως αρχιτέκτονας, εξήγησε ότι σε μεγάλο βαθμό το κτηριακό απόθεμα της χώρας χρονολογείται πριν από το 1994 – και πριν από οποιοδήποτε σεισμικό κώδικα. Ως εκ τούτου – τόνισε – η αναβάθμιση των κτηρίων είναι επιβεβλημένη.

Την ίδια στιγμή, ο κύριος Βαφεάδης υπογράμμισε ότι με την εγκατάσταση καμερών και την συνδρομή της τεχνητής νοημοσύνης, η κυβέρνηση στοχεύει να αντιμετωπίσει τις θανατηφόρες οδικές συγκρούσεις, που οφείλονται στη χρήση κινητού κατά την οδήγηση. Ο υπουργός Μεταφορών και Έργων σημείωσε ότι αρχικά, το σύστημα θα τοποθετηθεί πιλοτικά και αναλόγως αποτελεσμάτων θα αξιολογηθεί η εφαρμογή του.

Σε ότι αφορά τις κινητές κάμερες, είπε ότι έχει δοθεί οδηγία να μεταφερθούν στις πόλεις, όπου καταγράφονται τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία. Επεσήμανε, παράλληλα, πως εξετάζεται η εγκατάσταση σταθερού συστήματος, το οποίο να καταγράφει το όριο ταχύτητας στην ύπαιθρο.

Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ,

ΧΡΥ/ΜΧ

Τελευταία Ενημέρωση: 26 Ιουνίου 2026 – 09:33