Σε 24ωρη απεργία το ωρομίσθιο κυβερνητικό προσωπικό

Φωνάζοντας συνθήματα όπως «Όχι στους μισθούς πείνας» και «Τέρμα πια στην κοροϊδία δεν είμαστε εργαζόμενοι Β’ κατηγορίας», οι ωρομίσθιοι εργαζόμενοι στην κυβέρνηση πορεύτηκαν από το υπουργείο Οικονομικών προς το Προεδρικό, ζητώντας μισθολογικές αυξήσεις στο πλαίσιο της πρώτης 24ωρης απεργίας τους από την ίδρυση της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Οι εργαζόμενοι συγκεντρώθηκαν στις δέκα το πρωί στο υπουργείο Οικονομικών και ακολούθως μετέβησαν στο Προεδρικό, όπου εκπρόσωποι των συντεχνιών επέδωσαν υπόμνημα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ζητώντας την παρέμβασή του για επίτευξη συμφωνίας με το υπουργείο Οικονομικών.

Σύμφωνα με τις συντεχνίες, οι ωρομίσθιοι έλαβαν τα τελευταία δεκαεπτά χρόνια αύξηση μόλις 1,5 τοις εκατόν.

Την προσήλωση στην ενίσχυση των εργαζομένων από πλευράς κυβέρνησης υπογράμμισε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος σε δηλώσεις του, αναφέροντας ότι το μήνυμα που μετέφερε στους εκπροσώπους των οργανώσεων είναι ότι ο διάλογος συνεχίζεται.

Σημείωσε μεταξύ άλλων ότι η κυβέρνηση έχει αποδείξει τα τελευταία τρία χρόνια την προσήλωση στην ενίσχυση των εργαζομένων και ιδιαίτερα των χαμηλά αμειβόμενων.   

Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ

ΜΒ / ΧΠ/ ΜΑ

Τελευταία Ενημέρωση: 24 Ιουνίου 2026 – 12:58