Παρά τον νέο κύκλο έντασης στη Μέση Ανατολή, συνεχίστηκαν στην Ελβετία οι συνομιλίες μεταξύ Ουάσινγκτον και Τεχεράνης.
Ιρανικά μέσα ενημέρωση μετέδωσαν ότι οι τελευταίες συζητήσεις επικεντρώθηκαν στον τερματισμό του πολέμου, στην άρση των κυρώσεων και στην αποδέσμευση των ιρανικών παγωμένων κεφαλαίων στο εξωτερικό.
Μέλος της ιρανικής διαπραγματευτικής ομάδας, ανέφερε – μάλιστα – ότι οριστικοποιήθηκε προσχέδιο απόφασης, το οποίο αφορά την εξαίρεση του ιρανικού πετρελαίου από τις αμερικανικές κυρώσεις. Σημείωσε ότι σχετική απόφαση, θα εκδοθεί σύντομα.
Λίγη ώρα αργότερα, το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων “Tasnim”, μετέδωσε ότι η αντιπροσωπεία του Ιράν αποχώρησε από το χώρο των διαπραγματεύσεων με τις Ηνωμένες Πολιτείες, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για σχόλια τα οποία έκανε ο Αμερικανός πρόεδρος. Ο Ντόναλντ Τραμπ κάλεσε την Τεχεράνη να εμποδίσει τους συμμάχους της στο Λίβανο να προκαλούν προβλήματα, απειλώντας ότι σε διαφορετική περίπτωση οι Ηνωμένες Πολιτείες θα ξαναρχίσουν τα πλήγματα κατά του Ιράν.
Ο επικεφαλής διαπραγματευτής και πρόεδρος του ιρανικού κοινοβουλίου, Μοχαμάντ Γαλιμπάφ, κάλεσε τις Ηνωμένες Πολιτείες “να μετρούν τα λόγια τους”, χωρίς να κατονομάσει τον Αμερικανό πρόεδρο.
Τελευταία Ενημέρωση: 28 Ιουνίου 2026 – 20:51

