Ο ηγέτης της φιλοϊρανικής Χεζμπολάχ χαρακτήρισε «μεγάλο λάθος» την συμφωνία που υπογράφηκε από τον Λίβανο και το Ισραήλ, με την μεσολάβηση των ΗΠΑ.
«Η συμφωνία-πλαίσιο της Ουάσιγκτον είναι ταπεινωτική, επαίσχυντη και αντιπροσωπεύει απεμπόληση της εθνικής κυριαρχίας», δήλωσε ο Ναΐμ Κάσεμ, κατηγορώντας την κυβέρνηση του Λιβάνου ότι «νομιμοποιεί» με αυτόν τον τρόπο την κατοχή εδαφών της χώρας.
Ο πρόεδρος του Λιβάνου Ζοζέφ Αούν επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον αμερικανό ομόλογό του Ντόναλντ Τραμπ και τον διαβεβαίωσε πως η Βηρυτός «θα αναλάβει τις ευθύνες της» σε ό,τι αφορά την εφαρμογή της συμφωνίας.
Ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Βενιαμίν Νετανιάχου χαιρέτισε την συμφωνία-πλαίσιο, χαρακτηρίζοντάς την «πλήγμα» για το Ιράν και την Χεζμπολάχ.
Από πλευράς του, ο ακροδεξιός υπουργός Εθνικής Ασφαλείας του Ισραήλ Ιταμάρ Μπεν-Γκβιρ κατήγγειλε ως «μέγα λάθος» την συμφωνία.
Όπως δήλωσε, η λιβανική κυβέρνηση έχει υπουργούς της Χεζμπολάχ και «δεν μπορούμε να εμπιστευτούμε τον Λίβανο για να κατασχέσει τα όπλα» αυτής της οργάνωσης, τα οποία «μόνο οι στρατιώτες» του Ισραήλ θα καταστρέψουν, όπως είπε ο υπουργός Εθνικής Ασφαλείας του Ισραήλ.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
ΚΚ / ΜΑ
Τελευταία Ενημέρωση: 28 Ιουνίου 2026 – 07:01

