Αντωνίου: Στη Νέα Υόρκη η Ολγκίν για διαβούλευση με τον Γκουτέρες ενόψει άτυπης διευρυμένης

Στη Νέα Υόρκη βρίσκεται η Μαρία Άνχελα Ολγκίν, για επαφές με τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών και άλλους συνεργάτες της, ώστε να εξεταστούν τα επόμενα βήματα για την άτυπη διευρυμένη σύνοδο, ανέφερε ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Αντωνίου.

Μιλώντας στο Πρωινό Δρομολόγιο, επανέλαβε ότι στόχος είναι να ανακοινωθεί κατά τη σύνοδο, η επανέναρξη διαπραγματεύσεων στη Κυπριακό.

Ερωτηθείς σχετικά, ο κύριος Αντωνίου ανέφερε ότι η αποκέντρωση των εξουσιών είναι κάτι που η ελληνοκυπριακή πλευρά συζητεί εδώ και χρόνια – και το οποίο αποδέχεται η πλειοψηφία του Εθνικού Συμβουλίου.

Την ίδια στιγμή υπογράμμισε, ότι οποιαδήποτε προσπάθεια για λιγότερο “κεντρικό κράτος”, δεν πρέπει να υπονομεύει τη βασική αρχή της ελληνοκυπριακής πλευράς, για λύση η οποία να διασφαλίζει τη μία και μόνη ιθαγένεια, τη μία και μόνη κυριαρχία και τη μία και μόνη διεθνή προσωπικότητα του κράτους.

Πηγή: Πρωινό Δρομολόγιο / Μαριάννα Ανδρέου

ΜΑ

Τελευταία Ενημέρωση: 24 Ιουνίου 2026 – 09:21