Αλλαγές στο σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών: Στη Βουλή η πρόταση τον Οκτώβριο

Την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας, έως τον Οκτώβριο να καταθέσει στη Βουλή ολοκληρωμένη πρόταση για τις αλλαγές στο σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών, ενόψει της κατάργησης του καταλόγου διοριστέων το 2027, επανέλαβε η αρμόδια Υπουργός, Αθηνά Μιχαηλίδου.

Μιλώντας στο Πρωινό Δρομολόγιο, ανέφερε ότι το Υπουργείο βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες διαβουλεύσεις με τις δύο από τις τρεις εκπαιδευτικές οργανώσεις και πως σύντομα θα αρχίσουν οι συζητήσεις και με την ΟΕΛΜΕΚ, μετά την εκλογή νέας ηγεσίας.

Σημείωσε ότι οι συζητήσεις με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις θα πρέπει να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, ώστε η νομοθετική πρόταση να προωθηθεί στη Βουλή.

Η κυρία Μιχαηλίδου προανήγγειλε, επίσης, αλλαγές στον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων διορισίμων, ώστε κάθε εξέταση να είναι αυτόνομη και να μην συγκρίνονται αποτελέσματα διαφορετικών ετών.

Η Υπουργός Παιδείας τόνισε – ακόμη – ότι στόχος είναι να βρεθεί μια ισορροπημένη λύση για συμβασιούχους και αντικαταστάτες, η οποία θα περιορίσει τις αδικίες σε βάρος εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν για χρόνια τη δημόσια εκπαίδευση. Την ίδια στιγμή – πρόσθεσε – δεν θα πρέπει να αναιρείται η μεταρρύθμιση στο σύστημα διορισμών.

Η κυρία Μιχαηλίδου παραδέχθηκε – πάντως – ότι είναι αναπόφευκτο κάποιοι να επηρεαστούν, διαβεβαιώνοντας ότι επιδίωξη είναι να αδικηθεί όσο το δυνατόν μικρότερος αριθμός εκπαιδευτικών.  

Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ,

ΕΥΗ/ΜΧ

Τελευταία Ενημέρωση: 26 Ιουνίου 2026 – 09:40