Δεν μου ‘χει τύχει ούτε στην τηλεόραση ούτε στο θέατρο η απόλυτη καταστροφή, που κόβεται ή που κατεβαίνει κάτι. Αλλά να μην πάνε καλά ή να μην είναι καλές δουλειές, βέβαια, μου έχει τύχει. Το θέμα είναι να πηγαίνει καλά αυτό που πιστεύεις ότι πρέπει να πάει καλά, γιατί καμιά φορά γίνεται και ανάποδα αυτό
Είναι ο άνθρωπος φτιαγμένος έτσι ώστε να στέκεται στο αρνητικό και όχι σ’ αυτό που συμβαίνει. Αν μπορούσαμε δηλαδή να κάνουμε κάθε…

