Η ανάρτησή μου για τα γατάκια και τον κύριο που του κόπηκε πρόστιμο 270.000 ευρώ να πληρώσει, ήταν από την αγανάκτησή μου για το πόσο δεν είναι δίκαιο το κράτος. Όταν είναι να πάρει χρήματα, βάζει υψηλά πρόστιμα, ενώ όταν είναι να δώσει χρήματα είναι λίγα και συνήθως ο άνθρωπος περνάει έναν τεράστιο γολγοθά για να τα λάβει.
Σε καμία περίπτωση δεν είμαι κατά της προστασίας των ζώων, απλά, όταν είναι 270 χιλιάρικα για τα γατάκια, πόσα πρέπει…

