Έχω υπάρξει θύμα κακοποίησης, βίωσα την κάθε μορφή κακοποίησης, δηλαδή λεκτική, ψυχολογική, οικονομική. Και η τελευταία ήταν σωματική κακοποίηση, που εκεί λέω: τελείωσε. Και δεν ξανασχολήθηκα, ούτε ξαναμίλησα με τον συγκεκριμένο άνθρωπο.
Θεωρώ ότι μερικές φορές σε τυφλώνουν η αγάπη και ο έρωτας που έχεις για έναν άνθρωπο. Εγώ πολλές φορές δικαιολογώ τον άλλο, δίνω πάρα πολλές ευκαιρίες και έχω πάρα πολλή υπομονή.
Όταν άρχισα να λέω…

