Ήταν άλλη μια απαιτητική χρονιά. Δεν θυμάμαι και καμιά χρονιά να τελείωσε καια είπαμε “τι ωραία, κάναμε περίπατο”. Επομένως ήταν άλλη μια χρονιά δύσκολη και διδακτική
Το αγαπώ το Σαββατοκύριακο, μ’ αρέσει πολύ. Ήταν η πρώτη φορά που το έκανα υπό αυτές τις συνθήκες και μου άρεσε. Ακόμα δεν είναι κάτι ανακοινώσιμο για την επόμενη χρονιά, μιλάμε πολύ τακτικά με το #OPEΝ, δεν έχει κάτσει ακόμα η μπίλια ακριβώς αλλά πάνω – κάτω ξέρω τι θα…

