Aσφαλώς και έχω βιώσει άδειασμα τα τελευταία χρόνια. Αλλά ποιο είναι το καλύτερο; Το ότι με έχουν αδειάσει χωρίς να ευθύνομαι. Και τι εννοώ; Υπάρχουν δυο πλευρές. Αδειάζεις έναν άνθρωπο όταν τον προδίδεις, όταν δηλαδή έχετε μια συμφωνία μεταξύ σας και η μια πλευρά δεν τηρεί τα προβλεπόμενα. Η άλλη πλευρά, όμως, είναι πως αδειάζω όταν μιλάω για κάποιον και άρα, ουσιαστικά, τον ξεσκεπάζω.
Εγώ δεν έχω κάτι να κρύψω για να με ξεσκεπάσει…

