….φταίμε όλες μας για το μοτίβο του πατέρα που βάλαμε στο μυαλό μας; Ή ποιος φταίει που εξανάγκασε τους πατεράδες στην σιωπή και στην υποχρέωση να κουβαλούν τα βάρη , τα χρήματα , τη δύναμη στο σπίτι; Ξεκίνησε επειδή ήταν ο δυνατός που θα έβγαινε να φέρει την τροφή απέξω , να παλέψει με τα άγρια θηρία για να προστατέψει την οικογένεια του, και μετά διαιωνίστηκε αυτή η συνθήκη ; Ναι μπορεί …
Είναι η φύση που τον κάνει να θέλει να είναι…

