Εγώ έχω περάσει μία περίοδο με τον Δημήτρη που ήμασταν κολλητοί φίλοι, αλλά τότε δουλεύαμε και μαζί, οπότε υπήρχε χημεία επαγγελματική και προσωπική. Κάναμε ταξίδια, τον φιλοξενούσα σπίτι, κάναμε πολύ παρέα.
Μετά πήγαμε σε μία φάση της ζωής που δεν συνεργαστήκαμε και όταν δεν συνεργάζεσαι, μοιραία χάνεσαι..Για ένα διάστημα που μου έγραφε βλακείες, έλεγα κι εγώ βλακείες από εδώ και μετά ανταλλάξαμε κάποια μηνύματα και είπαμε ότι…

