Τώρα που κοροϊδεύουν τους ανθρώπους των social, ορθώς, ξεσηκώνεται η κοινωνία και ξεκινάει μια κουβέντα. Όταν κορόιδευαν εμάς, τους ανθρώπους της τηλεόρασης γιατί δεν έγινε ποτέ μια κουβέντα;
Εγώ γιατί επί χρόνια να με δικάζει μια ολόκληρη Ελλάδα για το αν είμαι χοντρός ή όχι και να με λένε μπουχέσα, χοντρό κλπ, να με έχουν τίτλους σε περιοδικά και εφημερίδες ότι είμαι χοντρός και όταν μια φορά είπα “ρε παιδιά έλεος”, βγήκαν κι έλεγαν…

