Εγώ είμαι μπαμπάς. Περνάω αρκετό χρόνο με το γιο μου, προσπαθώ να είμαι πολύ κοντά του. Και τις μέρες που δεν τον έχω, και τον έχει η μαμά, προσπαθώ να καλύψω όλο τον χρόνο αυτό, κατάλαβες που δεν έχω δουλέψει, κάνω focus στο παιδί και στη δουλειά. Είναι δύσκολο να είσαι χωρισμένος μπαμπάς, δεν είναι εύκολο, αλλά όταν υπάρχει αλληλοσεβασμός και σέβεται ο ένας τον άλλον, προσπαθείς να είσαι όσο καλύτερα μπορείς. Και είναι πολύ σημαντικό να…

