Εντάξει, με στεναχώρησε αρκετά, αλλά στάθηκα κυρίως στα όμορφα και στον κόσμο στο αεροδρόμιο. Και στη Βιέννη, που είχαν έρθει πολλοί Έλληνες για να ζήσουμε όλοι μαζί αυτή τη στιγμή, και στο Ελευθέριος Βενιζέλος. Το τι αγκαλιές με πήραν, τι δάκρυα ρίξαμε, μανάδες, μπαμπάδες, παιδιά, αγόρια, κορίτσια, όλες οι ηλικίες, ήταν απίστευτη αυτή η αποδοχή που έζησα. Εντάξει, θυμάμαι και το moment που πήγα μπροστά στις κάμερες για τις πρώτες…

