Τουρίστες που πήγαν να θαυμάσουν την ανατολή του ηλίου από τα υψώματα του Ρίο ντε Τζανέιρο βρέθηκαν αποκλεισμένοι, όταν ξεκίνησε ανταλλαγή πυρών μεταξύ αστυνομικών και εμπόρων ναρκωτικών σε μια φαβέλα, για δεύτερη φορά μέσα σε τρεις μήνες στην πόλη αυτή.
Τα πυρά ξεκίνησαν πριν από την αυγή, στο Μόρο Σάντα Μάρτα, όπου είχαν αναπτυχθεί αστυνομικοί, έχοντας στην κατοχή τους δεκάδες εντάλματα σύλληψης και έρευνας.
Η αστυνομική…

