Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν την Παρασκευή η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Δρ Αθηνά Μιχαηλίδου, και οι Special Olympics, σε εκδήλωση στο Υπουργείο Παιδείας, κατά την οποία παρουσιάστηκε το Πρόγραμμα «Ενοποιημένα Σχολεία».
Στον χαιρετισμό της, η Υπουργός ανέφερε ότι η συνεργασία φιλοδοξεί να προσφέρει σε όλα τα παιδιά περισσότερες ευκαιρίες συμμετοχής, συνεργασίας, μάθησης και προσωπικής ανάπτυξης.
Η σημερινή…

