Tη σύσκεψη που συμμετείχε με Υπουργό Δικαιοσύνης, Υπουργό Οικονομικών και Υπουργός Υγείας σχετικά με κατάχρηση αδειών ασθενείας από αστυνομικούς και δεσμοφύλακες, ο υπουργός Εργασίας, Μαρίνος Μουσιούττας ανέφερε πως, ο Υπουργός Δικαιοσύνης έθεσε «κατάσταση προσωπικού που υπηρετεί στις φυλακές», προσθέτοντας ότι, «αυτό το θέμα υπάρχει και σε άλλες κυβερνητικές υπηρεσίες που φαίνεται ότι υπάρχει κατάχρηση από μικρή μερίδα…

