21:38 – 28 Ιουνιου 2026
Το πρώτο της μήνυμα μετά την εκλογή της, έστειλε η νέα αντιδήμαρχος Αγλαντζιάς, με ανάρτηση της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ευχαριστώντας από καρδιάς όσους την στήριξαν.
Συγκεκριμένα αναφέρει «ευχαριστώ τους δημότες της Αγλαντζιάς για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη τους. Η εκλογή μου στη θέση της Αντιδημάρχου Αγλαντζιάς είναι για μένα μεγάλη τιμή, αλλά κυρίως ευθύνη να δουλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για τον…

