Συναντήθηκε με τον Μητσοτάκη στην Αθήνα η Αννίτα Δημητρίου-«Απαράμιλης σημασίας η βοήθεια στην Κύπρο»

H στήριξη της Ελλάδος «ήταν απαράμιλλης και ουσιαστικής  σημασίας, δήλωσε σήμερα η Πρόεδρος του ΔΗΣΥ Αννίτα Δημητρίου, ευχαριστώντας τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας Κυριάκο Μητσοτάκη σε συνάντηση που είχε μαζί του στην Αθήνα.

Υποδεχόμενος την κ. Δημητρίου, ο Έλληνας Πρωθυπουργός τόνισε ότι η συνάντηση πραγματοποιείται σε μια συγκυρία όπου οι δεσμοί μεταξύ της Ελλάδος και της Κύπρου δεν ήταν ποτέ πιο ισχυροί. Παράλληλα, υπογράμμισε…

Διαβάστε περισσότερα