Στην αντεπίθεση η ΠΑΣΥΔΥ για τις άδειες ασθενείας των δημόσιων υπαλλήλων-«Πάνω από το 90% δεν κάνει χρήση του δικαιώματος του»

Πάνω από το 90% των δημόσιων υπαλλήλων, δεν κάνει χρήση του δικαιώματος άδειας ασθενείας, όπως επισημαίνει η ΠΑΣΥΔΥ, ενώ την ίδια ώρα ξεκαθαρίζει πως δεν θα ανεχθεί «την όποια φαλκίδευση ενός κατοχυρωμένου και θεσμοθετημένου εργασιακού δικαιώματος για το σύνολο των εργαζομένων».

Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή της αναφέρει πως «εξ αφορμής δημοσιευμάτων και τοποθετήσεων μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή…

Διαβάστε περισσότερα