Με προσωπικό ασφαλείας την Τετάρτη τα δημόσια νοσηλευτήρια λόγω της απεργίας του ωρομίσθιου κυβερνητικού προσωπικού

13:25 – 23 Ιουνιου 2026

Σε πλήρη ετοιμότητα θα βρίσκονται τα δημόσια νοσηλευτήρια, ενόψει της απεργίας του ωρομίσθιου κυβερνητικού προσωπικού, η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, αφού αναμένεται να λειτουργήσουν με προσωπικό ασφαλείας.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΚΥπΥ, λόγω της 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης του Ωρομίσθιου Κυβερνητικού Προσωπικού που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026, έχουν…

Διαβάστε περισσότερα