Κοινός στόχος ΔΗΣΥ και ΣΕΚ η αύξηση των χαμηλών και μεσαίων συντάξεων

Κεφαλαιώδες ζήτημα χαρακτήρισε το συνταξιοδοτικό η Πρόεδρος του ΔΗΣΥ και της Βουλής, Αννίτα Δημητρίου, το οποίο συζήτησε τη Δευτέρα μαζί με τον ΓΓ της ΣΕΚ, Ανδρέα Μάτσα «με κοινό στόχο την αύξηση των χαμηλών και μεσαίων συντάξεων», όπως είπε η κ. Δημητρίου.

Η συνάντηση στα γραφεία της συντεχνίας διήρκησε μιάμιση και πλέον ώρα και η Πρόεδρος του ΔΗΣΥ ανέφερε ότι διατηρώντας τα κίνητρα για εργασία σε ένα πλαίσιο δικαιοσύνης,…

Διαβάστε περισσότερα